Marts 2012, Professionel artikel
Innovationsdidakitkken er prikken over i'et
Jeg
er i øjeblikket i gang med at skrive en professionel artikel om min
egen praksis. Jeg vil forsøge at beskrive progressionen i min uddannelse
til folkeskolelærer og hvordan innovation og entreprenørskab for mig
har forenet teori med praksis.
KLM > PÆDAGOGIK > ALMENDIDAKTIK
Marts 2012, Kort skriftlig opgave.
Et InnovativtMindsetDenne opgave er under udarbejdelse. Problemformuleringen lyder således:
Kan vi bruge innovation og entreprenørskab, som et didaktisk middel, til at opkvalificere elevernes læring i folkeskolen?
I analysedelen vil jeg
tage et deep dive i en vertikal tænkning omkring mål ved at analyserer mit
empiriske materiale med John Biggs-modellen. Formålet med at analysere min
empiri, med udgangs punkt i denne model, er at adskille progressionen i
elevernes læring, for på den måde at forstå, hvad der er en innovativproces
kan tilfører undervisning i folkeskolen.
April 2012
Opgaven Et innovativtMindset er nu færdiggjort. Den omtales på siden Home_Forskning i egen praksis_Innovationsprocessen Manga....
Ingen kommentarer:
Send en kommentar