lørdag den 31. marts 2012

Iøjeblikket.....

Marts 2012, Professionel artikel 
Innovationsdidakitkken er prikken over i'et
Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive en professionel artikel om min egen praksis. Jeg vil forsøge at beskrive progressionen i min uddannelse til folkeskolelærer og hvordan innovation og entreprenørskab for mig har forenet teori med praksis.

KLM  >  PÆDAGOGIK  > ALMENDIDAKTIK

Fortsættelse følger...



Marts 2012, Kort skriftlig opgave.
Et InnovativtMindset
Denne opgave er under udarbejdelse. Problemformuleringen lyder således:
Kan vi bruge innovation og entreprenørskab, som et didaktisk middel, til at opkvalificere elevernes læring i folkeskolen?

I analysedelen vil jeg tage et deep dive i en vertikal tænkning omkring mål ved at analyserer mit empiriske materiale med John Biggs-modellen. Formålet med at analysere min empiri, med udgangs punkt i denne model, er at adskille progressionen i elevernes læring, for på den måde at forstå, hvad der er en innovativproces kan tilfører undervisning i folkeskolen.

April 2012
Opgaven Et innovativtMindset er nu færdiggjort. Den omtales på siden Home_Forskning i egen praksis_Innovationsprocessen Manga....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar